Krzysztof Głowacki po kapitalnej walce pokonał przez nokaut w 11. rundzie Marco Hucka i został mistrzem świata federacji WBO w wadze junior ciężkiej. Bokserski świat jest pod wrażeniem postawy polskiego pięściarza.
Głowacki przez większą część ekspertów skazywany był w starciu z Huckiem na pożarcie. Gdy w 6. rundzie Polak zapoznał się z deskami ringu w hali Prudential Center w Newark, wiele wskazywało na to, że koniec jest bliski. Nic bardziej mylnego. Nasz reprezentant, choć oszołomiony, rzucił się do ataku i w efekcie wygrał z Niemcem przed czasem.
Dan Rafael, jeden z najlepszych dziennikarzy piszących o boksie na
świecie, jest pod dużym wrażeniem postawy Głowackiego. "Pojedynek Huck
vs Głowacki to kandydat do walki roku, rundy roku, niespodzianki roku
oraz nokaut roku" – napisał ekspert ESPN.
Ten sam fachowiec artykuł na
stronie wspomnianej telewizji rozpoczął od słów: "Do piątku Głowacki
poza Polską był nieznany, ale po sensacyjnym zwycięstwie nad Huckiem
nikomu nie trzeba będzie go już przedstawiać".
Naszego
reprezentanta chwali również amerykański promotor Niemca, Lou DiBella.
–
Huck to silna bestia, ale na Głowackiego to nie wystarczyło. On już
przecież leżał martwy na deskach, ale wstał i dopadł Hucka. To była
kapitalna walka. Do 11. rundy to było show Niemca, jednak końcówka
należała do walecznego Polaka, który zdobył serca amerykańskiej
publiczności i teraz na brak ofert narzekać nie będzie. Ameryka kocha
takich pięściarzy – zaznaczył.
A jak na zwycięstwo zareagował sam
zainteresowany? Głowacki po walce przyznał, że po nokdaunie w 6.
rundzie nie wiedział gdzie jest.
– Nadal dobrze nie słyszę po tym
ciosie. Nie zdawałem sobie nawet sprawy, że sędzia mnie liczy, nie
wiedziałem, co się wokół mnie dzieje. Huck chciał mnie ubić w ringu, ale
ja lubię walczyć z takimi zawodnikami. To najwspanialszy dzień w moim
życiu – powiedział Głowacki.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.